In België werkte één op de vijf werknemers al regelmatig van thuis uit voor de pandemie. Tijdens de crisis, heeft het massaal gebruik van thuiswerken heel veel zaken naar boven gebracht binnen bedrijven: aangepaste organisatie van thuiswerken, begeleiding van thuiswerkers, aanpassing van de conformiteitsregels, garantie van de link tussen sociaal secretariaat, enz.
De software Kelio helpt u om thuiswerken op een optimale manier te implementeren en te beheren in uw bedrijf!
HOE BEHEERT U DE TIJDSREGISTRATIE VAN UW WERKNEMERS REKENING HOUDEND MET DE SOCIAL DISTANCING?
Sinds het begin van de 20ste eeuw wordt de werktijd binnen bedrijven geregeld om werkuren te beperken.
Vandaag, na Covid-19, moeten we ons opnieuw aanpassen en een andere manier vinden om te badgen zodat de gezondheid van onze collega's gegarandeerd wordt en om ons te beschermen tegen het virus. De barrièregebaren zijn ondertussen gegraveerd in ons dagelijks leven, ze maken deel uit van onze nieuwe gewoonten.
TIJDELIJKE WERKLOOSHEID WEGENS OVERMACHT OF ECONOMISCHE WERKLOOSHEID?
Hoe stel je tijdelijke werkloosheid wegens overmacht of economische werkloosheid in uw Kelio systeem?
Soms hebben bedrijven geen andere oplossing dan hun personeel, geheel of gedeeltelijk, in werkloosheid te stellen tijdens deze corona-crisis. Het is belangrijk om u goed te informeren bij uw sociaal secretariaat om te weten welke oplossing het beste is voor uw personeel en uw sector. De overheid heeft maatregelen op punt gezet om de schade van deze crisis te beperken, informeer u en maak er gebruik van!
De epidemiologische crisis die we momenteel doormaken verstoort onze gewoontes, ons privé leven en zeker ons professioneel leven. De prioriteit van Bodet is in eerste instantie de veiligheid en bescherming behouden van onze medewerkers, klanten en partners. Naar aanleiding van de beslissingen genomen door de overheid betreffende het coronavirus, moeten wij alle externe afspraken bij onze klanten tot en met 19 april tijdelijk opschorten.
BODET SOFTWARE VERWELKOMT U TIJDENS HET SALON HR SOLUTIONS IN PARIJS!
Bodet Software zal aanwezig zijn tijdens het salon HR Solutions op 26, 27 & 28 mei 2020 in het Parc des Expositions Porte de Versailles in Parijs! Le salon dédié aux professionnels des RH. Oorspronkelijk was het gepland in maart maar door het Corona-virus is hij verlaat naar mei 2020.
In 2020, viert het salon HR Solutions zijn 25ste verjaardag en is een onmisbare afspraak geworden in de wereld van Human Ressources !
Dit salon is dé afspraak voor CEO's en voor verantwoordelijke van HR, opleidingen en IT systemen.
Een nummerplaat als toegangsbadge! Het kan voortaan dankzij Bodet. Bodet heeft een nieuwe functionaliteit ontwikkeld die nummerplaten herkent. In combinatie met de juiste camera kan deze gebruikt worden om toegang te verlenen voor uw personeel en/of bezoekers.
Bodet zal aanwezig zijn op vrijdag 17 januari 2020 tijdens de beurs HR Lux in Luxemburg. De vakbeurs gewijd aan de professionals uit de HR wereld.
Voor het tweede jaar op rij, organiseert EiviLux de beurs HR Lux Trade Fair. In 2019, was dit event een schot in de roos zowel voor de experten (exposanten en/of sprekers) als voor de professionele bezoekers.
HET einde van het jaar komt eraan, wat met uw laatste verlofdagen ?
Het einde van het jaar en de eindejaarsfeesten komen er snel aan !
Deze periode betekent verlof en planning van de laatste verlofdagen. In België is het verboden om jaarlijks verlof uit te stellen! De wet verplicht inderdaad dat het jaarlijks verlof opgenomen wordt binnen de 12 maanden na het verkrijgen van het verlof. Een werknemer mag dus het jaarlijks verlof, die wordt beschouwd als een recht van openbare orde, niet laten vallen. Het jaarlijks verlof moet dus vóór 31 december van elk jaar opgenomen worden.
BODET VERWELKOMT U OP DE BEURS TRANSPORT & LOGISTICS!
Bodet zal aanwezig zijn op de beurs Transport & Logistics op 15, 16 & 17 oktober 2019 in Antwerpen!
Transport & Logistics is dé grootste beurs in de sector in de Benelux, dit mag je dus niet missen! Meer dan 300 exposanten zullen aanwezig zijn met oplossingen voor de morgen: transport, logistiek, software & IT, datacommuncatie, enz. Gedurende 3 dagen krijgt u de kans om belangrijke spelers in verschillende sectoren op één plek te ontmoeten. The place to be: Anwterp Expo!