Bodet BE

Voor alles wat met tijd
te maken heeft
 

Gemakkelijk boeken op een virtuele terminal

Met Kelio kunt u uw pc, tablet of smartphone gebruiken als virtuele terminal! Uw werknemers kunnen overal en altijd hun gewerkte uren registreren en hun activiteiten bijhouden.

Wat zou u ervan vinden als uw werknemers overal en altijd zouden kunnen boeken? Virtuele terminals bieden uw medewerkers meer vrijheid en stellen hen in staat om de gewerkte uren op kantoor of op afstand bij te houden. Met een paar klikken worden de aanwezigheidsuren geregistreerd en de werktijden automatisch berekend en opgenomen.

TERMINALSONZE REFERENTIES

Stap over naar de virtuele terminal van Kelio!

Bodet maakt het beheer van werktijden eenvoudiger dankzij zijn virtuele boekingsterminal! Uw medewerkers kunnen via computer, smartphone of tablet en een specifiek scherm hun aankomsten of uren  registreren. Simpel en efficiënt!

Kelio is voorzien van twee configuratiemodi voor de tijdregistratie. Deze modi kunnen afzonderlijk of beiden worden geactiveerd:

  1. In realtime: uw medewerkers boeken op verschillende beschikbare computers in uw bedrijf:
    • Boeken van gewerkte uren (aankomst- en vertrektijden).
    • Verplaatsingen (Dienstreizen/verplaatsingen naar andere locaties, klantenbezoeken, ...).
    • Pauzes boeken.
    • Activiteiten boeken.
    • Automatische aanwezigheidsmeldingen voor medewerkers met een vast aantal werkdagen (zonder aankomst- of vertrektijd).
  2. In de declaratiemodus: de uren worden achteraf door uw medewerkers opgegeven via hun computer, tablet, smartphone, ...:
    • In uren (start en einde)
    • In totale duur
    • Met of zonder de uitgevoerde activiteiten
    • Declaratie van vast aantal werkdagen
    • Declaratie van in acht genomen rusttijd

    Deze declaraties kunnen worden onderworpen aan een instelbare goedkeuringsprocedure.

Net als op een fysieke terminal kunnen werknemers hun persoonlijke resultaten in detail bekijken: totaal gewerkte uren, overuren, vastgelegde werkdagen, tegoed en tekort, ...

IK WIl een demo van de VIRTUELE TERMINAL VAN KELIO!

Wordt het boeken op een virtuele terminal beveiligd?

Om een boeking te kunnen verrichten in de Kelio-software, moet de werknemer zich aanmelden met zijn persoonlijke logincode en wachtwoord. De aanmelding in Kelio kan ook worden gekoppeld aan een LDAP/active directory.

Het boeken in de software gebeurt in realtime en is gekoppeld aan Kelio-tijdservers die onafhankelijk van de gebruikte media – pc, tablet of smartphone – werken. Boekingen kunnen dan ook niet worden gemanipuleerd door de tijdinstellingen van het gebruikte medium te wijzigen.

De boekingen worden in de Kelio-software op dezelfde wijze geregistreerd, gemeld en beveiligd als bij gebruik van een fysieke boekingsterminal.

 
innovatie hr - boekingsterminal voor pc

Boekingsterminal op pc – een innovatie voor uw HR-afdeling!

Ook uw HR-afdeling moet meezijn met de trends: flexibiliteit, mobiliteit, variabele werkuren, enzovoort. Bodet biedt uw HR-afdeling een innovatieve oplossing voor urenregistratie met behulp van virtuele boekingsterminals:

  • Voordelig: fysieke terminals zijn niet langer nodig omdat uw medewerkers rechtstreeks vanaf hun computer kunnen boeken.
  • Gebruiksklaar: geen installatie van terminals in uw bedrijf vereist.
  • Gemakkelijk: eenvoudige en ergonomische interface die geen training van uw werknemers vereist.
  • Digitaal: beheer van medewerkerbadges is niet langer nodig.
  • Instelbaar: verschillende modi voor aanpassing aan uw beperkingen.
  • Toegankelijk in de cloud: het Kelio-systeem is toegankelijk via een internetverbinding en vereist geen installatie van software op uw servers.

IK WIL VIRTUELE TERMINALS GEBRUIKEN VOOR de TIJDregistratie VAN MIJN WERKNEMERS

innovatie hr - boekingsterminal voor pc

Boekingsterminal op smartphone of tablet: de uren van uw externe medewerkers beheren

Kelio stelt teamleiders, managers en de HR-afdeling in staat om hun externe medewerkers te monitoren, weer te geven en te beheren.

Doordat de mobiele functies dezelfde mogelijkheden bieden als een fysieke terminal of pc, kunt u in Kelio de gegevens van uw interne en externe medewerkers synchroniseren om de tijdregistratiegegevens binnen uw bedrijf te verwerken:

  • Roosters
  • Afwezigheid
  • Werkbezoeken
  • Activiteiten en kostenplaatsen
  • Afwijkingen en oproepdiensten

IK WIL KENNISMAKEN MET DE MOBIELE BOEKINGSTERMINAL VAN KELIO!

Kelio - tool voor verlof- en afwezigheidsbeheer

Hoe zorgt Kelio voor een revolutie op het gebied van virtuele terminals?

De virtuele terminal van Kelio voorziet in:

  • Toegang tot de functies op alle apparaten: pc, tablet of smartphone
  • Boeken in realtime of in declaratiemodus
  • Instelbare goedkeuringsprocedures
  • Raadplegen van resultaten en totalen op elke gewenst moment
  • Een voordelige oplossing en snelle installatie
  • Veilige en innovatieve technologie (beschikbaar in SaaS/cloud-modus)

ONZE KLANTEN VERTROUWEN OP ONS – U OOK?


30 jaar ervaring

Internationale aanwezigheid

Installatie

Vaste contactpersoon

In de buurt en beschikbaar

Heeft u een vraag ?
Neem dan contact met ons op

Heeft u een vraag ?
Dit is een verplicht veld.
Dit is een verplicht veld.
Dit is een verplicht veld.
Dit is een verplicht veld.
(*)Het vakje moet zijn geselecteerd.