Bodet BE

Voor alles wat met tijd
te maken heeft
 

Gemakkelijk boeken op een virtuele terminal

Met Kelio kunt u uw pc, tablet of smartphone gebruiken als een virtuele terminal! Uw werknemers kunnen overal en altijd hun gewerkte uren registreren en hun activiteiten bijhouden.

Wat zou u ervan vinden als uw werknemers overal en altijd zouden kunnen boeken? Virtuele terminals bieden uw medewerkers meer vrijheid en stellen hen in staat om de gewerkte uren op kantoor of op afstand bij te houden. Met een paar klikken worden de aanwezigheidsuren geregistreerd en de werktijden automatisch berekend en opgenomen.

TERMINALSONZE REFERENTIES

Stap over op de virtuele terminal van Kelio!

Bodet maakt het beheer van werktijden eenvoudiger dankzij virtuele boekingsterminals! Uw medewerker hebben via een pc, smartphone of tablet toegang tot een aangepast scherm om hun aankomst of uren te registreren. Eenvoudig en efficiënt!

Kelio voorziet in twee configuratiemodi voor de tijdregistratie. Deze modi kunnen afzonderlijk of naast elkaar worden geactiveerd:

  1. In realtime: uw medewerkers verrichten hun boekingen via de diverse computers die beschikbaar zijn in uw bedrijf:
    • Registratie van de gewerkte uren (aankomst- en vertrektijden).
    • Externe werkbezoeken (verplaatsingen naar een andere locatie, werkbezoeken bij een klant, vertegenwoordigingstaken, enzovoort).
    • Declaratie van pauzes.
    • Declaratie van activiteiten.
    • Aanwezigheidsmelding voor medewerkers met een vast aantal werkdagen (zonder aankomst- of vertrektijd).
  2. In de declaratiemodus: uw medewerkers geven hun uren achteraf op via hun pc, tablet, smartphone, enzovoort:
    • In uren (aanvang en einde)
    • In totale duur
    • Met of zonder de uitgevoerde activiteiten
    • Declaratie van vast aantal werkdagen
    • Declaratie van in acht genomen rusttijd

    Deze declaraties kunnen worden onderworpen aan een instelbare goedkeuringsprocedure.

Net als op een fysieke terminal kunnen werknemers hun persoonlijke resultaten in detail bekijken: totaal gewerkte uren, overuren, overeengekomen werkdagen, tegoed en tekort, enzovoort.

IK WIL KENNISMAKEN MET DE VIRTUELE TERMINAL VAN KELIO!

Wordt het boeken op een virtuele terminal beveiligd?

Om een boeking te kunnen verrichten in de Kelio-software, moet de werknemer zich aanmelden met zijn persoonlijke logincode en wachtwoord. De aanmelding in Kelio kan ook worden gekoppeld aan een LDAP/active directory.

Het boeken in de software gebeurt in realtime en is gekoppeld aan Kelio-tijdservers die onafhankelijk van de gebruikte media – pc, tablet of smartphone – werken. Boekingen kunnen dan ook niet worden gemanipuleerd door de tijdinstellingen van het gebruikte medium te wijzigen.

De boekingen worden in de Kelio-software op dezelfde wijze geregistreerd, gemeld en beveiligd als bij gebruik van een fysieke boekingsterminal.

 
innovatie hr - boekingsterminal voor pc

Boekingsterminal op pc – een innovatie voor uw HR-afdeling!

Ook uw HR-afdeling moet gelijke tred houden met de huidige trends: flexibiliteit, mobiliteit, gespreide werktijden, enzovoort. Bodet biedt uw HR-afdeling een innovatieve oplossing voor urenregistratie met behulp van virtuele boekingsterminals:

  • Voordelig: fysieke terminals zijn niet langer nodig omdat uw medewerkers rechtstreeks vanaf hun pc boeken.
  • Direct gebruiksklaar: installatie van terminals in uw bedrijf is niet nodig.
  • Intuïtief: eenvoudige en ergonomische interface die geen training van uw werknemers vereist.
  • Digitaal: beheer van medewerkerbadges is niet langer nodig.
  • Instelbaar: verschillende modi voor aanpassing aan uw beperkingen.
  • Toegankelijk in de cloud: het Kelio-systeem is toegankelijk via een internetverbinding en vereist geen installatie van software op uw servers.

IK WIL VIRTUELE TERMINALS GEBRUIKEN VOOR HET TIJDBEHEER VAN MIJN WERKNEMERS

innovatie hr - boekingsterminal voor pc

Boekingsterminal op smartphone of tablet: de uren van uw externe medewerkers beheren

Kelio stelt teamleiders, managers en de HR-afdeling in staat om hun externe medewerkers te monitoren, weer te geven en te beheren.

Doordat de mobiele functies dezelfde mogelijkheden bieden als een fysieke terminal of pc, kunt u in Kelio de gegevens van uw interne en externe medewerkers synchroniseren om het tijdbeheer en de gegevensverwerking binnen uw bedrijf consistent te maken:

  • Roosters
  • Afwezigheid
  • Werkbezoeken
  • Activiteiten en kostenplaatsen
  • Afwijkingen en oproepdiensten

IK WIL KENNISMAKEN MET DE MOBIELE BOEKINGSTERMINAL VAN KELIO!

Kelio - tool voor verlof- en afwezigheidsbeheer

Hoe zorgt Kelio voor een revolutie op het gebied van virtuele terminals?

De virtuele terminal van Kelio voorziet in:

  • Toegang tot de functies op alle mediatypen: pc, tablet of smartphone
  • Boeken in realtime of in declaratiemodus
  • Instelbare goedkeuringsprocedures
  • Raadplegen van resultaten en totalen op elke gewenst moment
  • Een voordelige oplossing en snelle installatie
  • Veilige en innovatieve technologie (beschikbaar in SaaS/cloud-modus)

ONZE KLANTEN VERTROUWEN OP ONS – U OOK?


30 jaar ervaring

Internationale aanwezigheid

Installatie

Vaste contactpersoon

In de buurt en beschikbaar

Heeft u een vraag ?
Neem dan contact met ons op

Heeft u een vraag ?
Dit is een verplicht veld.
Dit is een verplicht veld.
Dit is een verplicht veld.
Dit is een verplicht veld.
(*)Het vakje moet zijn geselecteerd.

Door de site te blijven gebruiken, accepteert u het gebruik van cookies. Meer informatie