Intranet HR - Personeelsruimte

Personeelsruimte

Betrek uw personeel bij het beheer van taken en informatie

Het gebruik van het Kelio Intranet laat u toe om bepaalde administratieve taken te decentraliseren, informatie te delen en uw personeel verantwoordelijkheden te geven.

Deze functies zijn beschikbaar vanaf een werkpost, externe werkplek, smartphone of tablet.

Kelio Intranet beschikt over 2 soorten functies voor 2 soorten medewerkers

Personeelsruimte

Personeelsruimte Kelio Planning
 
  • Badgen in realtime: Uw personeel kan heel eenvoudig en snel het begin van de werktijd, de pauzes, de dienstreizen en het einde van de werktijd boeken.
  • Afwezigheidsaanvragen uitvoeren: Om papieren fiches te vervangen kan uw personeel via pc afwezigheidsaanvragen indienen die ze door hun verantwoordelijke moeten laten goedkeuren, die dan een e-mail ontvangt. De synchronisatie van de afwezigheden is mogelijk via de agenda's (Microsoft Outlook® of Lotus Notes®).
  • Uw persoonlijke resultaten raadplegen: Om de informatieaanvragen bij uw HR-dienst te beperken, kunnen de werknemers individuele tellers en de planning rechtstreeks raadplegen.
  • Uw uren van aanwezigheid declareren: Zorgt dat de werknemers de werkuren kunnen declareren vóór goedkeuring door de managers.
  • Uw persoonlijke gegevens raadplegen: Geef verantwoordelijkheden aan uw personeel door hun dossier te kunnen raadplegen/aanpassen.

De managerruimte

  • De afwezigheidsaanvragen goedkeuren: Om de verwerking van de papieren afwezigheidsfiches te veréénvoudigen en te vervangen, keuren uw managers heel eenvoudig de afwezigheidsaanvraagen goed van hun personeel. Elke fase van de aanvraag kan een waarschuwings-e-mail genereren.
  • Aanwezigheden raadplegen in realtime: Uw managers kunnen op elk moment weten wie aanwezig, afwezig of op verplaatsing is.
  • Informatie raadplegen: Betrek uw managers door hen toegang te geven tot de opvolgingsresultaten van hun teams:voorziene saldo, aanwezigheids- en afwezigheidsplanning, afwijkingen, krediet/debet, enz.
  • Waarschuwingen ontvangen: Om de reactiviteit in de verwerking van de aanvragen van hun teams te verbeteren, of om te worden gewaarschuwd voor afwijkingen, kunnen uw managers automatisch, op hun Microsoft Outlook©, e-mails ontvangen (afwezigheidsaanvragen, boekingsafwijkingen, nietgerechtvaardigde afwezigheid, krediet/debet, enz.).
  • De administratieve opvolging decentraliseren: betrek uw managers van het opstarten tot de opvolging van een dossier, rekening houdend met de vertrouwelijkheid van de HR gegevens.

Websites in Europa

belg ch dz es nl pt en DROM

 

Thematische Sites

stempelklokken.nl

Bodet België

Pasteurlaan 19
1300 Waver
BELGIË
Tél.: 010/24 56 20

facebook linkedin pinterest twitter youtube

Contact │ Webmaster │ Wettelijke vermeldingen │ Sitemap

Door de site te blijven gebruiken, accepteert u het gebruik van cookies. Meer informatie