Bodet BE

Voor alles wat met tijd
te maken heeft
 

Centraliseer uw HR-gegevens en vereenvoudig het dagelijks beheer ervan

Groepeer en beveilig al uw personeelsdossiers via de softwaremodule Kelio HR Assistant

Kelio HR Assistant biedt u de mogelijkheid om de HR-gegevens van uw personeel te digitaliseren en op dagelijkse basis te beheren, ongeacht of het gaat om zakelijke, persoonlijke of administratieve gegevens.

TIJDREGISTRATIEONZE REFERENTIES

Digitaliseer uw personeelsdossiers: welke HR-gegevens kunnen worden opgeslagen?

Dankzij Kelio HR Assistant kunt u alle zakelijke, administratieve en persoonlijke gegevens van uw werknemers centraliseren:

Persoonsgegevens Persoonlijke gegevens

  • Persoonlijke gegevens (naam, voornaam, geboortedatum, enz.)
  • Contactpersonen in noodgevallen
  • Nationaal registratienummer
  • Aantal kinderen, enz.

Zakelijke gegevens Zakelijke gegevens

  • Arbeidsovereenkomst
  • Functie
  • Opleiding
  • Status
  • Organigram

Administratieve gegevens Administratieve gegevens

  • Geldigheid van identiteitsbewijzen
  • Bankgegevens
  • Vervoersbewijzen
  • Beheer van het wagenpark
  • Medische controles
  • Bevoegdheden, vaccinaties, enz.

Opleidingsgegevens Opleidingsgegevens

  • Schoolopleiding
  • Opleidingsniveau en diploma's
  • Vereiste opleidingen
  • Stageaanvragen
  • Gekoppelde documenten (oproep, presentielijst, enz.)

Loopbaangegevens Loopbaangegevens

  • Overzicht van evaluatiegesprekken
  • Eerdere werkervaring
  • Weergave van de interne loopbaan
  • Wensen voor interne ontwikkeling

Competentiegegevens Competentiegegevens

  • Overzicht van interne competenties
  • Geldigheidscontrole van bevoegdheden
  • Classificatie van leerresultaten per niveau
IK WIL MIJN PERSONEELSDOSSIERS DIGITALISEREN. CONTACTeer MIJ!

Hoe het bijwerken van personeelsdossiers vereenvoudigen?

Wie moet er een medische controle ondergaan? Wie heeft evaluatiegesprek ? Wie beëindigt zijn arbeidsovereenkomst? Wie moet van auto veranderen?

HR-afdelingen worden dagelijks geconfronteerd met tal van administratieve taken en vragen die vereisen dat de personeelsdossiers steeds up-to-date zijn. Kelio HR Assistant staat u dagelijks bij met behulp van een meldingssysteem dat het eenvoudiger maakt om uw personeelsdossiers bij te houden.

Kelio HR Assistant stuurt u meldingen van HR-gebeurtenissen per e-mail of rechtstreeks via de startpagina van uw Kelio. Geen Post-its® meer en geen meldingen meer in uw Outlook®-agenda: Kelio HR Assistant vereenvoudigt en centraliseert de administratieve follow-up van uw personeel.

 

Betrek uw medewerkers bij het bijwerken van de HR-dossiers

Dankzij Kelio HR Assistant kunt u instelbare toegangsrechten toekennen aan uw werknemers, zodat ze zelf de gegevens in hun HR-dossier kunnen raadplegen, controleren en bijwerken: identiteitsbewijzen, contactgegevens, burgerlijke staat, enz.

Managers en bevoegde personen kunnen de gegevens van hun medewerkers bijwerken: beoordelingen, opleidingen, vaardigheden, enz.

De HR-afdeling kan van haar kant alle documenttypen toevoegen die nodig zijn voor het personeelsbeheer:  cv, arbeidsovereenkomst, bedrijfswagen, tankkaart, medische controles, enz.

Rapportage personeel

Standaard HR-rapportage en instelbare rapporten: monitor eenvoudig uw HR-indicatoren!

Zowel managers als de HR-afdeling moeten de verzamelde gegevens kunnen gebruiken op basis van hun machtigingsniveau. Kelio HR Assistant voorziet standaard- en personaliseerbare overzichten van alle HR-gegevens van het personeel. Elk van deze rapporten kan worden geëxporteerd en opgeslagen in verschillende formaten (pdf, doc, xls, jpg, enz.). 

Kelio - roosterplanning

Hoe helpt Kelio u bij het beheer van uw personeelsdossiers?

  • Volledige digitalisering van uw personeelsdossiers: centraal beheer van HR-gegevens en back-ups van uw werknemersdocumenten
  • Beveiligde toegang tot personeelsbestanden dankzij instelbare toegangsrechten
  • Meldingen over HR-gegevens die moeten worden bijgewerkt in elk bestand
  • Toegang voor uw werknemers om hun gegevens bij te werken (indien gewenst)
  • Ergonomie en gebruiksgemak
  • Export van HR-statistieken en talrijke standaardrapporten voor optimale analytische monitoring

ONZE KLANTEN VERTROUWEN OP ONS – U OOK?

De Bodet-groep - al 150 jaar

30 jaar ervaring

Internationale aanwezigheid

Internationale aanwezigheid

Profiteer van de installatie van Bodet Software

Installatie

Vaste contactpersoon

Vaste contactpersoon

in de buurt en beschikbaar

In de buurt en beschikbaar

Heeft u een vraag ?
Neem dan contact met ons op

Heeft u een vraag ?
Dit is een verplicht veld.
Dit is een verplicht veld.
Dit is een verplicht veld.
Dit is een verplicht veld.
Dit is een verplicht veld.
(*)Het vakje moet zijn geselecteerd.