Bodet BE

Voor alles wat met tijd
te maken heeft
 

Systemen voor tijdsbeheer in uw bedrijf

Vereenvoudig zowel de urenregistratie als het afwezigheidsbeheer en verhoog de dagelijkse efficiëntie!

Dankzij de boekingsterminals en de software voor tijdsbeheer van Bodet kunt u het aanwezigheidsbeheer van uw medewerkers vereenvoudigen en de indeling van uw werkzaamheden optimaliseren, met inachtneming van uw wettelijke verplichtingen.

VRAAG EEN DEMONSTRATIE AANONZE REFERENTIES

Waarom moeten de uren en afwezigheden in een organisatie worden beheerd?

Betrouwbare opvolging van de aanwezigheidstijden van werknemers is in elke organisatie essentieel voor een goed beheer. Dankzij het tijdsbeheer kunt u:

  • De aanwezigheidstijden van de werknemers in cijfers uitdrukken en berekenen, zodat u over alle nodige gegevens voor het genereren van loonfiches beschikt.
  • Verlof en afwezigheid, al dan niet gepland, beheren.
  • Nauwkeurig de uren van uw verschillende activiteiten bijhouden, zodat u een analytisch overzicht kunt opmaken, uw productiviteit kunt verhogen en uw werkplanningen beter kunt indelen.
  • Naleving van uw wet- en regelgevingsverplichtingen waarborgen voor wat betreft het bijhouden van de gewerkte uren en de rechten van uw werknemers.
  • Controleren of er sprake is van een eerlijke werkverdeling tussen de werknemers om zo te waken over hun welzijn.

Bodet biedt u de tools om alles eenvoudiger bij te houden dankzij de implementatie van moderne tijdsregistratieoplossingen en geautomatiseerde software die is ontwikkeld voor het registreren en berekenen van aanwezigheidstijden.

hoe beheer ik mijn project Van TIJDsBEHEER ?

Wat zijn de voordelen van het gebruik van tijdsbeheersoftware?

MEER EFFICIËNTIE VOOR UW HR-MEDEWERKERS

Tijdsbeheersoftware biedt tal van voordelen voor de medewerkers die verantwoordelijk zijn voor uw personeelsbeheer.

  • Tijdsbesparing in het dagelijkse HR-beheer doordat het aantal tijdrovende administratieve taken afneemt.
  • Gegevens hoeven niet opnieuw te worden ingevoerd in het salarisprogramma.
  • Verlaging van het risico op fouten tijdens het berekenen van de werktijden.
  • Volledig overzicht van de planningen voor verlof en aanwezigheid.
  • Eenvoudiger bijhouden van personeelsdossiers: de informatie wordt centraal opgeslagen en beveiligd in de software.

EENVOUDIGER IN HET DAGELIJKS GEBRUIK VOOR UW MEDEWERKERS

Ook uw werknemers profiteren van de implementatie van een systeem voor tijdsbeheer.

  • Aanwezigheidsverklaringen worden vergemakkelijkt door het grote aantal opties voor tijdsregistratie: moderne touchterminals, boeken via pc's en op afstand boeken via smartphones.
  • Verlofaanvragen worden sneller afgewikkeld en gedigitaliseerd: managers kunnen aanvragen via enkele klikken goedkeuren.
  • Autonomie van de werknemers: rechtstreekse raadpleging van hun urensaldi of verlofrechten vanuit hun persoonlijke ruimte.

GEOPTIMALISEERD BEHEER VOOR UW ORGANISATIE

Tot slot krijgen ook uw managers meer gemoedsrust door de implementatie van speciale HR-software voor het bijhouden van de aanwezigheidstijden.

  • Beter toezicht op naleving van de wet- regelgeving via blokkades of meldingen door de HR-software.
  • Beveiligde registratie van variabele looncomponenten.
  • Analytisch overzicht en geoptimaliseerde indeling van de werkzaamheden met behulp van tools voor het plannen en beheren van werktijden.
 

Bodet, Europese specialist in tijds- en activiteitenbeheer

Bodet is al meer dan 30 jaar ontwikkelaar van tijdsbeheersoftware en fabrikant van boekingsterminals. Onze onderneming is gevestigd in Europa en biedt oplossingen aan meer dan 35.000 klanten in meer dan 60 verschillende landen. Meer dan 5 miljoen werknemers maken dagelijks gebruik van de software- en hardwareoplossingen van Bodet.

Bodet is aanwezig in België sinds 1993 en biedt oplossingen aan voor bedrijven en overheidsinstanties van elke omvang en in alle sectoren in België en Luxemburg.

Bodet ontwerpt, vervaardigt en installeert eigen boekingsterminals om een perfecte compatibiliteit met de software te garanderen en u innovatieve mogelijkheden te bieden die het werk van uw medewerkers vergemakkelijken: boekingscorrecties, instant messaging, enquêtes, ideeënbussen, enz.

Naast het tijdsbeheer is Kelio als allesomvattend beheersysteem ook in staat het volgende te beheren:

IK WIL EEN DEMONSTRATIE VAN DE KELIO-SOFTWARE VOOR TIJDsBEHEER

ONZE KLANTEN VERTROUWEN OP ONS – U OOK?


30 jaar ervaring

Internationale aanwezigheid

Installatie

Vaste contactpersoon

In de buurt en beschikbaar

Heeft u een vraag ?
Neem dan contact met ons op

Heeft u een vraag ?
Dit is een verplicht veld.
Dit is een verplicht veld.
Dit is een verplicht veld.
Dit is een verplicht veld.
(*)Het vakje moet zijn geselecteerd.

Door de site te blijven gebruiken, accepteert u het gebruik van cookies. Meer informatie