• Home
  • Bedrijf
  • Nieuws
  • Nieuwe versie Kelio V5 – voor een algemene en gecentraliseerde HR-beheer

Nieuwe versie Kelio V5 – voor een algemene en gecentraliseerde HR-beheer

 

Specialist in tijdregistratie en toegangscontrole voor meer dan 35 jaar, verrijkt Kelio zijn gelijknamige software met een module voor algemeen HR-beheer. De oplossing Kelio V5 wordt een eenvoudige en handige HRIS, een echt hulpmiddel voor het dagelijkse werk van HR-functies!

 

In zijn vorige versie, bood Kelio software aan HR-diensten de mogelijkheid om de werktijden op te volgen, registraties bij te houden, planningen op te stellen, afwezigheden te beheren en prestaties door te sturen naar de sociale secretariaten. 

Met de release van Kelio V5 is ons doel het dagelijkse leven van HR-professionnals te vereenvoudigen met een algemene software oplossing.

Kelio werd volledig herdacht: De structuur van kelio is nu opgebouwd rond een "HR Core", dit wil zeggen een uniek en digitaal personeelsdossier die alle gegevens van uw medewerker centraliseert: administratieve informatie, loopbaan van de medewerker binnen het bedrijf, historiek van werkvergunningen, enz...

Het is een volledig nieuwe gebruikerservaring die Kelio nu aanbiedt!

U kunt de functionaliteiten van versie 5 hier ontdekken:

  • Organiseer de on- & off-boarding van uw personeel
  • Beheer de personeelsgegevens en dossiers
  • Verkrijg HR-grafieken en rapporten
  • De elektronische handtekening en digitalisering van uw HR-documenten
  • De ESS voor u en uw medewerkers
  • En nog zo veel meer om te ontdekken!

Neem met ons contact op via het formulier op onze website en krijg een gratis demo!