• Home
  • Bedrijf
  • Nieuws
  • Digitale HR-documenten & Elektronische handtekening

Digitale HR-documenten & Elektronische handtekening

 

Arbeidsovereenkomsten en andere HR-documenten op papier? Zoals het faxen van documenten, maakt dit deel uit van het verleden!

 


💡Met onze innovatieve oplossingen kunt u nu uw documenten aanpassen met de gegevens uit uw HR Core, wat tijd bespaart en fouten vermijdt. U kunt deze documenten ook tegelijkertijd voor één of meerdere personen als direct mail genereren, waardoor de verwerkingstijd wordt verminderd.
 
Door de elektronische handtekening te gebruiken, zult u niets meer moeten afdrukken en de kosten die eraan gelinkt zijn zullen dan ook bespaard worden.
Tegenwoordig kunt u al uw documenten online doorsturen om deze op een snelle en beveiligde🔒 manier te laten ondertekenen.
Dit vertaalt zich ook in aanzienlijke besparingen van behandelingskosten, papier, inkt, tijd en verplaatsingskosten🚗.
 
Maar er zijn nog andere voordelen! Ons systeem biedt ook een overzichtelijk dashboard die helpt voor het opvolgen van de documenten die ter ondertekening verstuurd werden📨. Hiermee kunt u in alle eenvoud uw proces beheren en onder controle houden.

Geen nood meer aan mappen die vol zijn met papier! Alles wordt veilig, automatisch, digitaal opgeslagen en gearchiveerd. De documenten blijven toegankelijk wanneer u deze nodig heeft.
 
Het genereren, elektronisch ondertekenen en archiveren van uw HR-documenten zijn essentiële stappen naar digitalisering van uw HR-afdeling en bedrijf.
 
🟡Mis de kans niet om zelf de voordelen van onze oplossing te ontdekken met een gratis demonstratie van Kelio!🟡
 
Neem vandaag nog contact met ons op om meer te weten te komen over onze oplossingen en laat ons u begeleiden bij de digitale transformatie van uw HR-afdeling! 

Volg ons op LinkedIn en mis geen enkele info meer over Kelio: https://www.linkedin.com/company/kelio-belux/

Neem met ons contact op via het formulier op onze website en krijg een gratis demo!